10

Hej! Länge sedan jag skrev nu, men jag antar att ingen är förvånad. Jag ska börja det här inlägget med att berätta att jag är en aning besviken. Som många säkert vet har jag sökt till Camo Challenge Camp, och som det verkar nu så är jag inte antagen och det känns trist. Jag hade verkligen sett fram emot att få åka, men med min vanliga otur är jag inte förvånad. Dock är det lite synd att jag helt tappat motivationen till träningen och sådär, men det löser sig nog. Jag är ju i alla fall med i hemvärnet, och ska dit på fredag. Det ser jag fram emot! Det kommer dock bli lite läskigt, det där med nya människor är inte riktigt min grej, men det ordnar sig.

Det har varit naturbruksdag på skolan hela dagen, och det var väl sådär. Jag gick i två hundparader med mormors lilla Affenpincher Millan. Såhär ser hon ut:



Ikväll blir det filmkväll, och än så länge vet jag inte riktigt vilka som kommer. Det blir i alla fall jag, Nadja och Erika. Förhoppningsvis så kommer Alexander, Simon och Gustaf också. Det kanske kommer en liten uppdatering om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0