12

Hej! Jag tänkte försöka blogga lite oftare, om jag kommer lyckas? Det får tiden visa! Jag tycker att det är så svårt att komma på vad jag ska skriva om, men när det väl dyker upp någonting i huvudet så är det ju lite lättare. Dock är tips väldigt uppskattade!

Ja, vad har jag gjort idag då? Jo, idag har jag klivit upp klockan 05.00, joggat i 30 minuter, ätit frukost, gjort mig i ordning och åkt till skolan. I skolan hände, tja, bara det vanliga. Engelska B, matte B, två timmars lunch, sen etologi, och "hundens fostran och utbildning". En helt okej dag med andra ord. Jag har även kollat upp det där med spinningen, och när jag fått pengar så blir det 45 minuter spinning på måndagkvällar, jag längtar! Det var väl i princip vad som har hänt idag. Nu ska jag nog sova snart, att kliva upp klockan 05.00 tar verkligen på krafterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0