66

Allting känns så märkligt just nu, lite svårt, och ganska jobbigt. Det är så mycket som händer, jag förstår inte riktigt varför allting alltid ska hända på samma gång. Igår hände en sak, som fullkomligt skrämde livet ur mig, men det gick bra.

Jag var hos Citymottagningen igår angående min mage, där kom dom inte fram till särskillt mycket, så jag måste komma tillbaka och göra någon undersökning. Dom trodde i alla fall att jag kunde vara lugn, med tanke på att jag inte har feber eller så, och mitt allmäntillstånd är bra, så är det ingenting allvarligt tror dom, men det ska ändå kollas upp.

Jag hoppas att det här ordnar sig snart.
Att gå runt i ovisshet är.. Svårt.
Jag ger dig den tid du behöver, men du måste förstå,
att jag inte kan vänta i all evighet.
Antingen så stärker det, eller så krossar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0