76

Det här har varit den värsta julen någonsin! Det här är nog första gången jag har spenderat 1,5 timma av min julafton gråtande i min säng. Tredje julen jag gråtit på, första gången jag grät på julafton var när pappa av misstag klippte mig i tummen. Andra gången jag grät på julafton var när jag fick en mobil som jag inte kunde använda eftersom den var operatörslåst. Tredje gången då, i år, varför grät jag då? Jag vet inte om jag känner för att ta upp det här på bloggen. Det känns.. För privat.

Just nu vill jag bara ha lördag, så att jag får åka hem.

Jag undrar om någon förstår
Hur dåligt jag faktiskt mår
Jag borde inte, jag vet det
Men att sluta sakna dig, det går bara inte
När du blev nämnd idag, då brast det
Den lilla mur jag byggt upp runt om mig rasade samman
När pappa kom för att trösta, då brast det ännu mer
Jag önskar att jag kunde berätta för honom varför jag är ledsen
Men jag kan inte, orden fastnar i munnen, tar sig inte ut
Tack i alla fall pappa, ditt stöd betyder mycket
Tack för smset du skickade idag föresten, du förstår nog inte hur mycket det betyder för mig
Jag blev så glad, men samtidigt så sorgsen
Jag älskar dig, och jag kan inte hjälpa det


Kommentarer
Postat av: Ika

Jag önskar att du hade haft en bra julafton <3

Glöm aldrig att jag alltid finns, vad som än händer och vad du än vill prata om!

2009-12-25 @ 04:15:05
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0