3

Jag har drömt jättemycket konstigheter inatt, dock är det ingen idé att jag försöker berätta något av det. Ingen kommer förstå någonting med tanke på att mina drömmar alltid är jättekonstiga och osammanhängande. Jag kan ju säga att jag varit både glad, ledsen, irriterad och riktigt förbannad, så det har varit en salig blandning inatt.

Egentligen vill jag bada idag, men det sätter vädret stopp för. Jag och Malin var och badade igår, och det var verkligen jättekallt! Värst var det när man kom upp ur vattnet. En fördel med att bada när det är dåligt väder är att man slipper alla småbarn. Jag och Angelika har lärt oss att småbarn inte är att leka med, sist vi var där startade barnen krig med oss och
kastade massa vatten och sand på oss.

Ingen träning idag heller med tanke på att det är vilodag idag, så idag ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0