65

Den här måndagen började sådär, en del irritiationer och sådär i skolan. Lunchen var ganska seg den också. Dock så vände det hela, och på sista lektionen hade vi riktigt roligt. Djurvårdstvåan på Foslunda kan det där med att prata om bajs. Det spårade nog ganska mycket, men kul hade vi. Mer om det finns här: www.mikaelaisraelsson.blogg.se

Efter skolan var dock inte riktigt lika trevligt. Jag har gått runt och tänkt på det ett tag nu, och varit orolig. Jag har gått runt och väntat mig det värsta. Idag när jag fick höra hur det egentligen ligger till så släppte allting, och jag brast ut i gråt. Jag verkligen storgrät på bussen, det var.. Lite pinsamt. Folk undrade nog en hel del. Låt dom undra, tänkte jag. Nu känns allting bra igen, och det är det viktigaste.

Vad händer nu då? Jo, just nu sitter jag här med mina älskade råttor♥ och försöker bli klar med inlämningsuppgiften om metallåtervinning, det går inget vidare. Om ett litet tag ska jag nog ge upp det där med metallåtervinning och ta en promenad med älskade Nova♥ istället. Och ja, jag missbrukar ♥←den symbolen, bara för att jag lärde mig idag hur man gör den. Tack Mickan för det!

But your right here
And nothing could be better
So take my hand
And stay with me to dawn
And while the wind
Is playing with your sweater
I can't imagine life
If you were gone




Kommentarer
Postat av: Ika

Jag blev också glad när jag fick reda på hur man gör hjärtsmylisen, hehe ^^



Sv: "I <3 MY PENIS" saken, är en tuggummi förpackning, rätt kul. Finns att köpa på mique, eller så kan man beställa från t.ex bluebox på nätet :)



Åh, trist :/ Jo det är sant, tiden går ju så himla fort. Jag ångrar många stunder jag inte fångat på bild, så det ska jag bli bättre på i fortsättningen.

2009-11-30 @ 20:13:19
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Ika

Btw, vill du hjälpa mig med en sak?

du får gärna rösta på mig som veckans blogg i denna tävling: http://mmarinas.blogg.se/2009/november/och-finalisterna-ar.html?



blir glad om du gör det :)

fast lite irriterande, hon trodde jag heter emelie så står det där. men jag är tävlande nummer 4 iaf!

2009-11-30 @ 20:20:38
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Micka

Allt bra?

2009-12-01 @ 11:40:30
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka

Sv: Åh..okej. Jag finns om du behöver prata så du vet. <3

2009-12-01 @ 20:12:35
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0