41

Jag kom nyss hem från tandläkaren, jag lagade ett hål för första gången i mitt liv. Gissa om jag var nervös? Det gick i alla fall jättebra, gjorde inte ont alls. Nu sitter jag här med en obehaglig bedövning som jag hoppas försvinner snart.

Jag verkar vara på väg in i en "Kentperiod" igen, och jag kommer nog lyssna sönder deras nya singel "Töntarna".
Så kan det gå. Jag älskar fortfarande att min lärare också lyssnar på Kent. Snart ska jag färga mitt hår, jag hoppas att det blir bra.

En dag utan dig, och det känns nästan som att jag ska gå sönder.
Jag vill ha imorgon nu, för imorgon får jag känna dina armar runt mig.
Du är underbar och, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0