51

Jaha, nu är lovet snart slut. Det känns inte alls bra. Jag som skulle plugga en massa på lovet. Jag hade tänkt skriva klart rovdjursarbetet, skriva en massa på etologiarbetet och plugga en massa inför omprovet i kretslopp. Tror ni att jag har gjort det? Nej, såklart inte. Istället har jag spenderat en massa tid med underbaraste Nicklas. Mamma och pappa klagar på att jag varit borta i princip hela lovet, men det är faktiskt sånt dom får ta.

I Tisdags följde jag med Nicklas till Robertsfors, och där träffade jag den här lilla underbaringen!



Hon heter loppan och är hur söt som helst!

Idag ska jag till Hörnefors och studera Camillas råttor till mitt etologiarbete. Jag ska också träffa Nicklas lite snabbt innan mamma hämtar mig. Det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0