17

Nu är jag hemma igen efter en kämpig introduktionsutbildning för hemvärnets ungdom! Det var en riktigt upplevelse och jag hade riktigt roligt! När jag kom dit i fredags kände jag att jag fick kalla fötter, på parkeringen där vi skulle samlas stog det ju bara killar! Många som känner mig kanske vet att jag ofta blir väldigt nervös i killars sällskap, jag har ju inte så stor erfarenhet av att umgås med killar annat än med dem jag har haft ett förhållande med. Dock visade det sig att det var även tre tjejer som skulle vara med, skönt, tänkte jag. Dock visade det sig att jag oroade mig helt i onödan, alla killar var jättetrevliga och det var verkligen inga problem alls. Jag orkar inte dra hela helgen här på bloggen, det hände väldigt mycket olika saker. Är det någon som vill veta vad vi gjorde är det bara att fråga!

Jag är riktigt nöjd över helgen, jag klarade av saker jag aldrig trott att jag skulle klara av, tex benböj med en kille på ryggen. Dock har det känts rätt väl hela helgen att jag är förkyld, och nu har jag även fått feber. Träningsverk i exakt hela kroppen har jag också, men det visar ju att jag i alla fall har gjort något vettigt!

Kommentarer
Postat av: Annie

låter som du haft en kul helg.

2009-09-06 @ 18:25:56
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha så jävla nice, :) jag vet att du ofta blir lite små nervös och flummig i pojkars sällskap, haha

2009-09-07 @ 19:49:58
Postat av: johanna

vist va det trevligt när man skulle byta om? (a)

och det va inte sä skönt att sova i tältet men kul som fan va det iaf :'D

2009-09-07 @ 21:34:11
URL: http://enhalv-sanning.blogspot.com/
Postat av: Lisemarie

Vem är nu den anonyme personen som kommenterat? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0