19

Hej! Jag avskyr att vara sjuk, det finns verkligen ingenting att fördriva tiden med. Jag sov 13 timmar inatt också, somnade ca. 19.30, vaknade 07.30 men jag antar att jag behövde det. Eftersom jag har så fruktansvärt tråkigt bjuder jag på en (förmodligen lika tråkig) lista.

1. Har du ett par kondomer hemma? -  Ja.
2. Vem var den senaste du pussade? - Det var nog Nova.
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 50, då har jag även räknat med män.
4. Gillar du nån nu? -  Det är komplicerat, men jag tror det.
5. Vad gjorde du inatt? - Sov, jag somnade redan halv åtta så.
6. Och i förrgår natt? - Sov, då somnade jag klockan sex (på eftermiddagen alltså)
7. Vad gör du innan du ska sova? - Smsar, filosoferar, läser.
8. Kan du prata med dina vänner om allt ? Nej.
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende ? Ja.
10. Har du varit gravid? -
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Nej, jag vill inte gifta mig.
12. Choklad eller glass? Choklad.
13. klackskor eller gymnastikskor? - Gymnastikskor.
14. String eller hipsters? - Hipsters.
15. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans.

Kommentarer
Postat av: roos

2009-09-08 @ 11:59:24
Postat av: roos

sv: haha jaaaa, det är bara därför skolans data är cp ;P

2009-09-08 @ 11:59:55
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0