20

När jag var på introduktionslägret i helgen träffade jag en helcharmig kille som heter Adam. Han ville att jag skulle skriva ett blogginlägg om honom, varför inte tänkte jag, men det tydligen så är det svårare än jag trodde, men lyckas, det ska jag.

 

Jag och Adam blev tilldelade samma logement och det var väl så vi började prata med varandra tror jag, och redan från början tyckte jag att han var jättesöt och att han verkade trevlig och sådär, men jag tror att det var på lördagen som jag verkligen upptäckte att jag faktiskt kunde prata med honom, på riktigt. Vi sov bredvid varandra i tältet, och det var väl då vi pratade lite mer seriöst med varandra tror jag. En sak som är riktigt ovanligt är att jag redan från första början kunde se honom i ögonen. De som känner mig vet nog att ögonkontakt är någonting som jag kan ha riktigt svårt för, men det hade jag inte med Adam. Jag vet inte hur mycket mer jag vill skriva egentligen, det finns så mycket som känns ganska personligt, som jag nog inte vill skriva här på bloggen, och med tanke på att vi inte känt varandra så länge blir det ett ganska kort inlägg, som nog skulle kunna bli längre med tiden. Här kommer i alla fall en kort sammanfattning av Adam:
Han är en helcharmig, söt kille som jag verkligen tycker om, på kort tid har han fått en plats i mitt hjärta där jag hoppas att han kommer stanna. Jag saknar honom riktigt mycket och jag hoppas att vi ses snart igen!




Kommentarer
Postat av: Adam!

HAH sööööööt!!!<3

2009-09-08 @ 12:32:51
Postat av: roos

sv: SÅÅÅÅ SÖTTT

2009-09-10 @ 22:47:40
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0