21

Jagsaknardig..

Den här förkylningen blir verkligen bara värre och värre! Febern är borta men istället har jag fått sån hosta att det känns som att lungorna ska gå sönder. Inte kan jag göra någonting heller, för så fort min puls höjs, alltså verkligen minsta lilla, så blir jag alldeles yr och så pirrar det jätteknasigt i huvudet och bröstet. Det är verkligen skitläskigt! Så det blir nog ingen skola för mig i veckan.

Så vad ska man sysselsätta sig med då? När man knappt kan förflytta sig från soffan till toaletten utan att bli snurrig? Om det är någon som har några förslag på det så är det väldigt välkommet! Oj vad jag känner att jag skriver knasigt just nu, men min hjärna fungerar inte alls som den ska. Det är kanske lika bra att jag väntar med att blogga tills den har gått tillbaka till sitt normala läge, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0