35

När man har lite att göra kan man underhålla sig med listor!

13 HAR DU:
Ett förhållande:
Nej.
En bästa kill-vän: Nej.
En bästa tjej-vän: Inte det heller.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jag brukar inte dejta.
Blivit kär vid första ögonkastet: Det beror på hur man ser det.
Fått ditt hjärta krossat: För många gånger.
Haft ett one night stand: Nej.
Skrikit åt en lärare: Haha, ja. Väldigt många gånger.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej, jag är en snäll flicka.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej.
Snusat: Ja.
Druckit alkohol: Ja.

11 DAGENS:
Klädsel: Jeans och tshirt.
Frisyr: Ingen alls.
Vill ha: Kärlek.
Låt: Ingen.
Drog: Ingen.
Saknad: A..
Sjuka: Förkylning.
Köp: Inget alls hittils.
Godis: Inget.
Attityd: Ingen aning.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "Hahah, snygg frisyr!" eller någonting i den stilen.

10 FÖRSTA
vän:
Jag minns inte min allra första vän, men den första jag minns är Elin.
Bil: Jag har ingen bil.
Kärlek: Första riktiga kärleken.. Det var nog Arvid.
Husdjur: En hund.
Semester: Jag vet inte, gissar dock på Norge.
Jobb: Solflicka.
Köpta skivan: Det var nog säkert smurfhits eller något annat fint.
Piercing: Öronen.
Konsert: Daniel Lindström tror jag.
Fylla: Haha, jadu..

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig:
Nicklas.
Personen som du kramade: Hm.. Mamma tror jag.
Personen som ringde dig: Nicklas.
Personen som du ringde: Pappa.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Jag minns inte, det var år och dar sen jag sa det till någon.
Alkoholdrycken: Hm.. Minns inte, det var länge sen.
Bilfärd: Från ridskolan.
Filmen du såg: Jag vet inte.
Gången du grät: Någon dag sen.
Måltiden: Nudlar.

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Det vore riktigt häftigt, dock tror jag att jag är för feg.
Våga hoppa bungyjump: Samma som ovan.
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Tatueringar är snyggt så, ja.
Kalla dig själv lycklig: Ja, jag är lycklig jämt men.
Kunna gråta över en kille: Ohja.
Kunna gråta över en tjej: Ja.
Ljuga för någon: Mm..
Kunna springa 50mil: Haha, nej.


8 VAD:
Gör du just nu: Gör den här listan, väntar på middag och stör mig på min bror.
Ska du göra imorrn: Skola, sen Nordmaling med Stina.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag vet inte, försöker väl intala mig att allting ordnar sig till slut.
Har du med dig in på bion: Popcorn.
Är det för färg på dina byxor: Någon gråblå daskig färg.
Är det för väder hos dig just nu: Soligt och blåsigt.
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Utstrålningen.
Skulle du göra om du vann på lotto: Det finns många saker jag skulle göra.


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Jeans.
2. Sockar.
3. Trosor.
4. Bh.
5. Tshirt.
6. Kofta.
7. Benvärmare.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Alldeles för blyg.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej, inte vad jag kan komma på, eller, det beror väl på hur man ser det.
Använder du huvtröjor: Ibland, ja.
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Ja, en tatuering vore inte helt fel, inte någon piercing heller.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Alltså, egentligen kommer jag lika bra överens med båda könen. Det handlar bara om att jag är väldigt blyg av mig inför det motsatta.


5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Soluppgång.
Sommar eller vinter: Måste jag välja?
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15.
Sova på sida, mage eller rygg: På sidan.
Kramar eller kyssar: Helst båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0