79

Jag blir så besviken. Var allting du sa den dagen en lögn? Du hör aldrig av dig. Du sa att du ville ha kvar mig i ditt liv, att vi skulle vara vänner. Om du menade det, varför hör du då inte av dig? Jag tycker att det är elakt av dig, du svarar inte ens på ett simpelt gästboksinlägg. Varför? Kunde du inte ha sagt det på en gång då, att du inte vill prata mer med mig. Åh, jag blir så ledsen när människor säger en sak och sedan gör något helt annat. Jag borde inte tänka så mycket på det, för jag måste släppa dig, jag vet det. Jag vet också att det är svårt, alldeles för svårt. Det är inte rättvist.

Kommentarer
Postat av: Ika

Det är jobbigt när människor säger en sak men kanske menar en annan :(

Fast det kan ju vara så att han vill vara din vän, men att det kanske är svårt för honom, typ om han vet att det kommer vara svårt för dig. Fast det är iaf dåligt att inte höra av sig.



Jag finns iaf här, alltid <3

2010-01-10 @ 23:38:14
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Ika

Sv: Jo det är ju det. Men då är det dumt av honom att göra så! Man vill ju oftast höra sanningen iaf. Men.. hoppas det ordnar sig =)

2010-01-11 @ 15:31:50
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte första gången han gör sådär

2010-01-14 @ 16:15:49
Postat av: L

Sv: Okej? Vem är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0