103

I fredags gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle våga, men ack så glad jag är att jag faktiskt vågade. Jag, Stina och Nova åkte till Övik, vi skulle på hamnfesten/Rix Fm-festivalen. Så blev det dock inte, för André (en kille jag pratat med över internet/telefon sen i November(?) ) ringde och tyckte att vi skulle följa med hem till en av hans kompisar, och så blev det! Att jag vågade sätta mig i en bil full med främlingar, det var spännande, och något jag inte trodde att jag skulle våga eftersom jag ibland blir väldigt blyg. Men, om jag säger så här, det är ingenting jag ångrar. Jag hade jätteroligt. Vi spelade neger och president, för att sen gå över till "Jag har aldrig.."

Mindre bra sak som hände under kvällen: Vi missade bussen! Det löste sig dock ändå eftersom Stinas syster var snäll som kom och hämtade oss.

I alla fall, jag hade en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0