89

Dagarna bara rusar fram, och snart kommer den dagen som jag både längtar och gruvar till, nämligen den 30 April.
Vad händer då den 30 April? Jo, då är det nämligen så att jag tar tåget ner till Örebro, för att sen ta en buss vidare till Karlstad. Där ska jag då spendera fem veckor. Det känns väldigt läskigt. Fem veckor utan familjen, utan mamma, utan pappa, utan Markus (det kommer dock till en början vara skönt), utan Nova, och utan mina älskade knubbisar. Fy vad jobbigt det kommer bli, men, det kommer nog bli väldigt roligt också. En väldigt bra erfarenhet, framförallt.

Tråkiga lördagkvällar är något av det värsta jag vet, och det har jag haft alldeles för gott om på sista tiden.
Dock inte förra lördagen, den var mys ♥
Den här kvällen har varit en såndär tråkig lördagkväll. Så tråkig att jag faktiskt funderar på att sova snart. Det beror dock inte bara på att kvällen varit tråkig, utan också för att:
  • Mamma väckte mig klockan halv tio imorse, för hon tyckte att min rum var i stort behov av en städdag.
  • Min mage hatar mig, vad jag än matar den med så blir den arg, matar jag den inte så blir den också arg. Snälla, skona mig från denna monstermage, någon?
  • Det kliar under mina naglar, ända sättet att få det att sluta är genom att somna, för då tänker jag inte på det längre.
  • Jag är hungrig, men som sagt, min mage är elak, så jag vill verkligen inte mata den just nu när den lugnat sig någorlunda i alla fall. Så för att slippa känna att jag är hungrig så kan jag ju sova istället.
  • Jag är jättesaknig efter en viss S, och för att slippa vara så saknig så kan jag ju sova istället.
Tjaa.. Där har ni väl några av anledningarna till varför jag nog borde säga godnatt snart!
Såå...

♥ Nattinatti ♥

Kommentarer
Postat av: Ika

Dagarna går fort ibland..



Sv: Söt du är! <3

Jag tar bort de i läppen när jag har praktik, och fotade just de bilderna då när dom var borta så. Men ena i läppen har växt igen :/ så måste pierca om sen.

2010-03-29 @ 01:09:56
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: yasmine

du har en sjukt fin header,ville bara att du skulle vara medveten om det!

2010-03-29 @ 09:20:55
URL: http://upprepat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0