122

Nu börjar det dra ihop sig, snart bär det av mot England! Om jag är nervös? Det skulle jag väl kunna påstå, ja!
Tydligen så ska vi ta oss själva från Heatrow till Cotswold med buss, det kan bli spännande. Vi kommer inte heller ha någon möjlighet att använda internet, så jag kommer bli ganska isolerad från omvärlden, så att säga.
Just nu känns det bara som att jag ångrat mig och hellre skulle stanna hemma, men jag vet att det inte är så egentligen. När jag väl är där kommer jag säkert ha jättekul.

Äntligen ska jag få tillbaka min mobil! Efter sju veckors frånvarande på grund av att Media Markt är sämst i världen så ska den äntligen få komma hem igen! Dock är den fortfarande "trasig", eftersom dom tyckte att den var vattenskadad och därför inte ville laga den åt mig. I vilket fall som helst så har deras service varit kass, och jag kommer då aldrig köpa något därifrån igen.

Nu kanske det är dags att återgå till hemprovet om kristendom, har en fråga kvar nu som jag måste kämpa mig igenom. Suck..

Kommentarer
Postat av: Ika

Jag är säker på att du kommer ha kul därborta! :]

När åker du förresten? ;o <3

2010-10-26 @ 22:02:42
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0