120

Helgen har varit relativt kaotisk.
Den har varit trevlig, också.
Dock har jag missat relativt mycket sömn den här helgen, men det är sånt som händer.

Jag är så galet glad att det gick bra i alla fall, jag var så sjukt orolig och rädd över vad som kunnat hända.
Allting löste sig, och det är viktigast.
Jag hoppas att du inte är sur, för allt jag gjorde var att bry mig, och det hoppas jag att du förstår, att jag faktiskt bara ville ditt bästa.

Idag är det söndag i alla fall, och ikväll blir det möte med Ung Vänster.
Minns inte riktigt vad det skulle pratas om ikväll, men det får jag väl se.
Snart bär det av mot stan i alla fall, ska träffa Matilda ett tag.
Ska också försöka ge Stefan sina saker som han glömde hos Nadja.

Nu: Plugga Buddhism!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0