249

Dag 16 - Mitt drömbröllop

Någonting jag verkligen inte vill ha ett är ett enormt bröllop i en pampig kyrka fullproppad med människor.
Jag vill gifta mig i en liten, mysig kyrka, exempelvis den som står i Sörfjorden där min farmor har stuga.
Den närmsta släkten och några få nära vänner, och absolut inte en svindyr vit hemsk klänning! Fy nej, det skulle jag aldrig ta på mig. Ni kan ju bara tänka er hur det skulle se ut, haha!

Så, ett litet, personligt bröllop är vad jag vill ha. Inget enormt dyr tillställning, pengar kan läggas på så mycket viktigare saker än ett bröllop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

minns förrut då du ville gifta dig på en rapsåker eller i en ekskog :)

2011-12-11 @ 00:14:30
Postat av: sofia

nej men konstigt, mitt namn försvann.

2011-12-11 @ 00:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0