234

Dag 1 - En bild + tio fakta om mig

Haha, tio fakta om mig. Det kan bli svårt, känns som att alla redan vet allting om mig, haha.



- Jag tycker att fötter är äckliga.
- Jag är värdelös på att blogga.
- Jag älskar svenska filmer.
- Jag har aldrig haft någon katt.
- Jag gillar inte köttfärssås.
- Jag har aldrig sett Titanic.
- Jag jobbar som timtidsvikarie på tre olika ställen vilket jag både älskar och avskyr på samma gång.
- Jag har någon märklig förkärlek till gröna jackor.
- Något av det tråkigaste jag vet är att behöva smörja in mig med hudkräm.
- Första gången jag färgade håret var i trean. Sedan dess har jag bara haft min naturliga hårfärg i ca sex månader, och det var när jag rakade av mig håret år 2009.

Kommentarer
Postat av: Ika

Nu fick jag veta något nytt :) för jag visste inte allt detdär ^^ då ska jag alltså inte bjuda dig på köttfärssås nästa gång vi ses ;)

2011-11-10 @ 11:51:23
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Ankilika

Sv; På loboo kommer jag vara

2011-11-11 @ 07:28:31
URL: http://ankilika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0