242

Dag 10 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Hm, jag är ju en liten ordpolis, som rättar folk i tid och otid vilket är rätt jobbigt då folk ibland tar illa upp. Dock har jag bättrat mig där, försöker att behärska mig faktiskt och det fungerar relativt bra.

Att jag är otroligt dålig på att ta tag i saker är också otroligt jobbigt. Allting sker liksom i sista sekunden. Hur det går ihop med att jag alltid vill vara ute i god tid och avskyr att komma sent kan man ju fråga sig.

Det där var två dåliga vanor i och för sig, men eftersom jag skrev så kort om båda så tänkte jag att jag kunde bjuda på två!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här, är också en riktig jävla ordpolis haha!

2011-11-27 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0