70

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja
5. Vilka länder besökte du?: Jag har bara besökt Norge, tror jag
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 6/10
8. Vad var din största framgång 2009?: Jag vet inte
9. Största misstaget? Jag vet inte riktigt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja
11. Bästa köpet?: Jag vet inte riktigt
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Hm.. Mobilen tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Det finns några stycken
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Uppskattat dom bra stunderna
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Surat över småsaker
18. Hur tillbringar du julen?: I Norge
19. Blev du kär i år?: Ja
20. Favoritprogram på TV?: Guds tre flickor
l21. Bästa boken du läste i år?: Jag vet inte
22. Största musikaliska upptäckten?: Jag vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Nej
25. Något du önskade dig men inte fick?: Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bara helt vanliga saker
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Jag vet inte
29. Vad fick dig att må bra?: Lite olika saker
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alexander Rybak, haha
31. Vem saknade du?: Några stycken
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat särskilt mycket nya människor under 2009, men Nicklas träffade jag, och han är rätt bra


Kommentarer
Postat av: Olof

sv: Tack! De är mina favoriter också! jag brukar alltid öppna och avsluta med 2 favoritbilder, bara för att folk ska se det snyggaste först när de går in på inlägget, men samtidigt se det snyggaste när de har kollat klart haha ;)

2009-12-13 @ 23:03:08
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0