72

Vissa dagar tänker jag knappt på det, möjligtvis på kvällen, när jag är ensam. Andra dagar är det det enda som finns i mitt huvud. Utåt är jag fortfarande samma, glad, barnslig märklig, tja, som vanligt helt enkelt. Dock så finns det där inne, hela tiden. Det går inte att beskriva hur mycket jag faktiskt saknar dig, hur ledsen jag faktiskt är över att det inte längre är du och jag. Dock vet jag att jag måste acceptera det, det är för mitt eget bästa, och jag är glad över att du faktiskt finns kvar i mitt liv.

The morning rain will soon be fallin'
But I don't care cause I've already cried
Can't see the meaning of this
But one things certain I'm afraid I'm loosing my mind



Kommentarer
Postat av: Ika

Det är så jävla jobbigt att sakna, att gå igenom det :( men du klarar det här! och om du behöver prata finns jag alltid här <3

btw förlåt för att jag inte svarade på msn tidigare idag men jag var inte vid datan, så du vet :)

2009-12-17 @ 23:01:01
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0