22

Har man tråkigt så har man! Här kommer en lista.

VEM...

FICK DU SENAST EN KRAM AV? Mamma.
FICK DU SENAST ETT SMS AV? Malin.
RINGDE DIG SIST? Mamma.
FÅR DAGENS ROS? Malin, hon håller mig sällskap över msn nu när det inte finns något att göra.
FÅR DAGENS RIS? Bacillerna som bor i min kropp.
FÅR DIG ALLTID PÅ BRA HUMÖR? Nova.
FÅR DIG ALLTID PÅ DÅLIGT HUMÖR? Markus.

RANDOM:


VILKEN ÄR DEN SJUKASTE RAGGNINGSREPLIK DU FÅTT? Ingen raggar på mig så har inte fått någon.
HUR SER DITT RUM UT? Vinröda väggar med en svart fondvägg, massa möbler, en stor råttbur, en säng, äh.. Vill ni veta får ni väl komma och titta!
VEM SKULLE DU VILJA PUSSA, OM DU FÅR VÄLJA VEM SOM HELST I HELA VÄRLDEN? Det skulle du allt bra gärna vilja veta va.
HUR SER DU PÅ DIN FRAMTID? Jag vet faktiskt inte.
ÄR DU TROENDE? Jag har min egen tro.

HAR DU NÅGONSIN...

VARIT SÅ FULL ATT DU GIFT DIG MED EN APA? Hah, nej.
GJORT SNÖGUBBAR AV DET ENKLA SYFTET ATT FÅ KAPA DERAS HUVUDEN MED EN MOTERSÅG? Jag har ingen motorsåg *snyft*
BADAT NAKEN? Ja, vem har inte det?
FISKAT MED LEVANDE BETA BARA FÖR ATT FÅ SE MASKEN LIDA? Nej.
HAFT EN FUNGERANDE RELATION MED EN HAMSTER? Haha, nej.
KASTAT ÄPPLEN PÅ FÖRBIPASSERANDE GAMLA TANTER? Man måste vara snäll mot gamla tanter.
TÄNKT ATT "IDAG SKA JAG NOG MÖRDA STADSMINISTERN"? Nej, jag tänker aldrig på stadsministern.
SKRATTAT SÅ MYCKET ATT DU PISSAT NER DIG? Jag tror inte det faktiskt.
GRÅTIT DIG TILL SÖMNS? Ja..
GARVAT DIG TILL SÖMNS? Det tror jag inte.
KRAMAT EN KÄNDIS? Räknas Roland Cedermark?
PUSSAT EN KÄNDIS? Nej.
BLIVIT ANFALLEN AV EN GALEN BABIAN SOM VELAT ANVÄNDA DIG SOM TOAPAPPER? Nej, inte än i alla fall.
HAFT ETT TREDJE HUVUD? Ett tredje? Jag har inte ens haft ett andra.
KAPAT HANDEN BARA FÖR ATT "KÄNNA HUR DET KÄNNS"? Nej, jag har fortfarande kvar båda.



VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Jag läser nästan aldrig tidningar, och om jag läser någon så är det TV-tidningen.
BUSS ÅKER DU OFTAST: Mellan Vännäs och Umeå.
FRISYR HAR DU: Fult och brunt.
DAG FYLLER DU ÅR: 117 November.
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Alla årstider har väl sin charm, I guess.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Jag är inte uppväxt i någon stad, jag har vuxit upp i en håla som heter Vännäs.

VAD..

GÖR DU NU: Hostar, snorar, och funderar på att plocka ur diskmaskinen.
HAR DU PÅ DIG NU: Vita sidenpyamasbyxor och blå flanellskjorta.
ÄGER DU FÖR SKOR: Majoriteten av mina skor är nog Converse.
LÄSER DU FÖR BOK: Ingen alls för tillfället.
SKA DU GÖRA NU
: Fortsätta hosta och snörvla.



RANDOM

KALLT UTE?: Jag tror inte det.
IDROTTAR DU?: Jodå.
ELITNIVÅ?: Elitnivå är inte min grej.
SISTA DU ÅT?: Blåbärsmuffin.
HAR DU EN GITARR?: Nej, men pappa har.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: England igen, och igen, och igen..
HAR DU BRA HÖRSEL: Nej, den är rätt dålig faktiskt.
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Tycker om och tycker om, jag har något att fördriva tiden med i alla fall.
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: Nej.
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: Nästan aldrig.
BÄSTA JEANSMÄRKE?: Jag bryr mig inte om märken.
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?: H&M.
SENAST SPELADE DATASPEL?: The Sims 2.
ÄR DU ARBETARKLASS? Jag antar att jag räknas dit även fast jag inte arbetar än?
HAR DU BRA BETYG?: Dom duger.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: G.




HAR DU..

NÅGOT HUSDJUR: Två råttor, en hund och massa fiskar. 

NÅGON FAVORITRÄTT: Inte egentligen.
EN LEVANDE TRO: Nu förstår jag inte?
NÅGON SJUKDOM: Ja, bacillerna äter upp mig!
GYMKORT: Nej.
NÅGON FAVORITLÅT: Inte det.
DUSCHAT IDAG: Nej.
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja, nästan alla.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där? "och om vi verkligen velat smusslat bakom ryggen på"
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Luft.

Vad var det senaste du såg på tv? Idol 2009.

Utan att se efter gissa vad klockan är: Runt kvart i ett kanske.

Bortsett från datorn, vad gör du just nu? Lyssnar på jättedålig musik.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? För ca. två timmar sen, jag lät hunden bajsa.

Vad tittade du på innan du började svara på den här? Malins blogg.


Drömde du något i natt? i så fall vad? Jag minns inte.

När skrattade du senast? Igår när jag och Tove skrattade åt en tjej som var helknasig.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Diverse tavlor osv.


Vilken var den senaste filmen du såg? Jag minns inte.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag vet faktiskt inte.

Berätta något om dig som folk inte visste. Finns det något som folk inte vet? Haha.

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara? Jag vet inte riktigt.

Tycker du om att dansa? Nej.

Vad tycker du om Geogre Busch? Jag tycker inte så mycket om honom faktiskt.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka? Maximilian och Irmeli kanske?

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag vet inte. Jag har inte planerat att komma till pärleporten, haha.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dg!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 14:03:56
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0