29

Matte är verkligen det värsta ämnet jag vet! Jag förstår ingenting och blir alldeles deprimerad när jag vet att det är mattelektion. Väl under lektionen klarar jag inte av att jobba utan jag spenderar mycket av tiden inlåst på någon av skolans toaletter, där jag sitter och känner mig alldeles gråtfärdig. Vissa kanske tänker "Vad fånig hon är!" och ja, jag kanske är fånig, men det är så det är. Så, jag gruvar inför eftermiddagen, då är det matte. Sista lektionen.

Just nu är det samhällskunskap som gäller, det går inget vidare. Vi håller på med ett grupparbete om olika partier, men alla i min grupp är borta idag så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Dagen i allmänhet känns rätt dålig, så idag är jag pessimist rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0