190

Jag har precis kommit hem. Jag har varit på bio med mamma och mormor, vi såg "Hur många lingon finns det i världen?" och den var faktiskt riktigt bra! Jag är dock extremt känslig, så jag satt med fuktiga ögon genom hela filmen. Inte enbart vid sorgliga scener, utan även för att jag ibland bara blev så rörd av de söta människorna! En bit i filmen satt jag till och med och storgrät, men jag tror faktiskt inte att ett enda öga var torrt under den biten.

Nu händer det väl inte allt för mycket, det blir en tidig kväll ikväll. Jag måste ju vara pigg och alert imorgon, då det ska jobbas i åtta timmar.

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh, den filmen vill jag se! måste bara vänta några hundra år innan det kommer hit upp xD

2011-03-30 @ 16:59:10
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0