1

Jag skaffade en ny blogg i alla fall. Dock tror jag att jag kommer vara lika dålig på att uppdatera, men det får ni leva med. Jag har ansökt till Camo Challenge Camp, bestämt mig för att jag vill göra lumpen och skaffat en träningsdabok med "personlig" tränare. Så idag är det konditionsträning som gäller, men jag har inte tagit mig för att göra det än. Det regnar ute vilket är anledningen till att jag fortfarande sitter hemma istället för att vara ute och springa. Nu väntar jag på att Malin ska komma hem, då ska vi åka och bada, vi ska cykla hem. Då blir det 1 mils cykling, dock i nedförsbacke men i alla fall. Efter det måste jag ut och springa. Ska jag lyckas med mönstringen måste jag träna, en hel del till och med så det är bäst för mig att jag sätter igång!

Jag har planerat nästa sommarlov, då ska jag gå till Karlstad med en kompis. Det kommer bli väldigt jobbigt, men tänk er vilken upplevelse! Tänk vad roligt att berätta för sina barn och barnbarn sen, om sommaren då man gick till Karlstad. Jag måste införskaffa en videokamera, för allt ska dokumenteras.

Nu ska jag nog läsa vidare om Camo Challenge Camp, mönstring och lumpen. Hejs!

Kommentarer
Postat av: M

Förstår inte hur man på något sätt helt frivilligt tar del av en militär utbildning där en utav dina mål är att hålla ett vapen i handen som försvar. Att inte ha någon direkt åsikt med fakta att backa upp med om varför man ställer upp och gör detta gör mig förbannad. Att påstå sig vilja hjälpa genom att gå med i denna försvarsmakt är totalt idiotiskt.

Vill man hjälpa på ett konkret och betydelsefullt sätt för våran utveckling så kan man mer gärna bli volontär för Rädda Barnen.

2009-07-06 @ 19:03:54
Postat av: L

Anledningen till att jag vill göra lumpen är inte för att få hålla ett vapen i handen och få försvara något. Anledningen till att jag vill göra lumpen är för att jag ser det som en utmaning och som ett mål för att må bättre fysiskt. Det finns olika utbildningar inom försvarsmakten, och jag hade väl inte direkt tänkt mig den med mest vapen osv.

2009-07-06 @ 21:42:05
Postat av: M

Att göra lumpen för att se det som en fysisk utmaning är otroligt hemskt med tanke på vad lumpen och försvarsmakten står och är till för.

Skaffa en personlig tränare eller ställ egna mål istället för att ta del av en totalt världsdestruktiv industri.

2009-07-07 @ 00:04:53
Postat av: Nettan

Bra det Lise-Marie :D, har du skaffat en ny blogg?! :O, det var då ett långt namn iallafall :P

2009-07-13 @ 21:04:07
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0