183

Ursäktar för väldigt dålig uppdatering på sista tiden. Jag kan dock delvis skylla det på att jag spenderat de senaste dagarna i Stockholm med Martin.
Lilla Vännäs känns nu mindre än någonsin. När jag klev ur tåget klockan halv sju imorse var det verkligen HELT tyst och folktomt. Det var verkligen en stor kontrast till mina senaste dagar.

Det har varit riktigt trevligt i Stockholm. Har bland annat lärt mig äta med pinnar, vart på Naturhistoriska och Cosmonova, lärt mig åka tunnelbana själv (ha ha, känns lite fult att lära sig det vid 18 års ålder, men tänk på att jag kommer från en håla) lärt mig vem Salvador Dali är, och sett några filmer av Hayao Miyazaki. Så med andra ord skulle man väl kunna säga att det vart en rätt lärorik resa.
Jag hann även med att träffa en del människor, några nya, och Anders. Trevligt trevligt. Stötte även på Ida, vilket också var trevligt.

Nu ser jag verkligen fram emot att få åka tillbaka i maj, då det blir praktik på Stjärntassar hunddagis.

(Det med fet text är klickbart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0