11

Morr morr morr. Jag är trött, borde nog sova. Jag är pirrig i magen, men det känns inte riktigt rätt. Det känns jobbigt, för med min vanliga otur så skiter sig det här med. Har blivit ignorerad i några dagar, men inte idag. Det får mig att känna mig lite glad, i smyg sådär. Jag är förvirrad, vet inte riktigt vad jag vill. Dock är det lite mysigt att pirret i magen kommit tillbaka, det trodde jag aldrig att det skulle göra, inte efter allting med honom. Det vore nog ändå bättre om jag skärpte mig, det är ingen idé att känna någonting för honom, han är för söt för mig. Okej, ni får ursäkta allt mitt svammel, men jag kände för att skriva av mig lite. Det kvittar om ni inte förstår någonting av det, det är ändå inte intressant. Jag borde nog sova nu tror jag, det kan jag nog må bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0