9

Hej! Nu var det länge sen jag skrev, jag är ju som inte den bästa bloggaren direkt. Jag vet aldrig riktigt vad jag ska skriva om. Idag har dagen spenderats på Liljaskolans elevhem tillsammans med Nadja och Erika, precis som söndagen och halva måndagen. Det är kul, och Erika har rätt trevliga grannar. Imorgon ska jag ut och rida, har onsdagar som fast riddag nu då jag ska ta hand om hästarna själv, det känns riktigt kul. Det visar ju som Maggan litar på att jag klarar av det, och det är ju alltid kul att veta att någon har förtroende för en. Imorgon är även den sista sommarlovsdagen för min del och det känns både bra och dåligt. Det ska bli kul att komma tillbaka till skolan, till alla djuren, och människorna men, samtidigt känns det lite tungt att veta att jag måste vakna klockan fem varje morgon och att jag som tidigast är hemma fyra - och det är på fredagar. Jag antar att det är sånt man får ta, jag ska ju vara glad att jag går på en skola där jag får lära mig det jag vill lära mig och att jag trivs rätt bra. Nej hörni, jag borde nog sova nu. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0