55

Vi skulle skriva en dikt idag på engelskan. Jag brukar ha rätt svårt att komma igång, att komma på vad jag ska skriva om och så. Idag var det dock inget problem. Jag skrev om det som snurrade runt i mitt huvud just då, eller, det som snurrar runt i mitt huvud hela tiden nu. Här är resultatet:

Fear

That is what I feel

About

What’s going on inside of me

I thought

That you would help me trough this

I was wrong

 

You

Are blaming me for my mistake

When

All I need is your support

I know

That this could be a turning

Into something new

That is scaring me

To insanity


Kommentarer
Postat av: Ika

bra skrivet!

även fast den var lite sorglig :/

2009-11-09 @ 23:12:53
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0