38

Just nu sitter jag hos min kusin i Norge och lyssnar på nær min bror spelar Guitar Hero, han ær allt utom duktig, haha. Det enda jag vill ær bara att åka hem, nununu! Undrar någon varfør så fråga!
Farfars 75-årsfirande gick i alla fall bra, inget tjaffs alls, och farfar blev jætteglad øver att se oss, han visste ju ingenting om det så.

Imorgon ær det søndag vilket betyder hemfærd och att det bara ær en dag kvar till måndag. Jag tror aldrig att jag længtat till en måndag førut. Anledningen till varfør jag længtar till på måndag får førbli en hemlighet.

Åh, ibland førstår jag mig verkligen inte på mig sjælv, hur kan kænslorna hoppa så mycket, på så kort tid? Jag vet inte, men dom har i alla fall gjort det. Dock bryr jag mig inte så mycket, før som det ær nu så mår jag bara bra av det, riktigt bra faktiskt. Jag har hittat en underbar person som jag nog tycker om, jættemycket faktiskt. Mer æn jag egentligen vågar erkænna. En helg utan honom kænns, tom. Han har blivit min trogna smsvæn, och att inte få skicka sms på en hel helg kænns, jobbigt. Dock ær det inte bara dærfør det kænns jobbigt, men, ændå. Jaja, mer om det någon annan gång, och ær det någon som absolut vill veta något så, fråga! Nu ska jag i alla fall vara social med min kusin, adjø!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0