42

Egentligen skriver jag nog aldrig någonting av värde, men jag skriver ändå. Igår var i alla fall underbart, och jag vill ha måndag nununu. Idag är det städa som gäller, både rummet och råttburen, blä! Efter det tittar Malin förbi tror jag, vi får väl se vad vi hittar på. Trevligt blir det säkerligen, vi brukar alltid lyckas hitta på någonting trevligt.

Jag har tagit fram min vinterjacka nu, fy vad jag fuskar! Fy fy på mig, jag vet det, men jag orkar verkligen inte frysa mer. Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag kommer frysa sen.

Hm.. Det är någonting som inte stämmer här. Jag har söndagsångest, men det är bara lördag. Det stämmer inte alls! Nej hörni, nu måste jag verkligen fortsätta städa, så att jag blir färdig någongång! Jag kanske uppdaterar senare, vi ser väl vad jag känner för.

Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0