46

Jag är uttråkad..

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej.
Något husdjur : Ja, två råttor, en hund och massa fiskar.
Någon favoriträtt : Jag vet inte, det finns mycket som är gott.
Någon flick/pojkvän : Ja.
Puder på dig : Nej.
Några framtidsplaner : Nej.
Någon sjukdom : Inte det.
Gymkort : Nej.
Några kärleksproblem : Inte alls.
En homosexuell kompis : Nej.
Duschat idag : Nej.
Någon kompis som snarkar : Japp, många.
Någon vän som spelar i ett band : Inte vad jag kan komma på.
Några mvg:n : Ett.
Någon som förstår dig : Jodå.
Någon tuff kompis som kan försvara dig : Haha, jag försvarar mig själv.
Något beroende : Socker, blä på det.
Fikat idag : Nej.
Nagellack : Inte just nu.
Någon vän som bor i ett annat land : Ja.

VEM ? ..
Avskyr du : Det är några stycken.
Hånar du : Jag brukar inte håna folk.
Delar du mest minnen med : Det är nog Tove tror jag, 9 års vänskap ger många minnen.
Längtar du mest efter : Hm.. Just nu? Nicklas.
Stör du dig på : Det finns många som jag stör mig på.
Gosar du med : Ingen alls just nu.
Lagar mat : Jag tror att mamma gör det idag.
Diskar : Diskmaskinen.
Tror att den är någon : Hm..

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Jag läser nästan aldrig någon tidning.
Buss åker du oftast : Bussen mellan Vännäs och Umeå.
Frisyr har du : Svart och ingen frisyr alls.
Dag fyller du år : 17 November.
Årstid föredrar du : Alla årstider har sin egen charm.
Stad är du uppväxt i : Jag är inte uppväxt i någon stad, jag är uppväxt i Vännäs, som är en håla.

VAD ? ..
Gör du nu :
Dregglar över snygga tatueringar, och gör den här listan.
Gör dig till en bra människa : Att jag är omtänksam, kanske?
Gör dig till en dålig människa : Mitt humör.
Vill du arbeta med : Jag har ingen aning, alls!
Är roligast just nu : Ingenting alls.
Har du på dig nu : Mjukisbyxor och munktröja, skabb!
Har du för smink idag : Inget alls, skabbdag idag.
Äger du för skor : Mest Converse.
Har du för storlek i skor : 36, ibland 37.
Läser du för bok : Längtans rike - Libba Bray.
Ska du göra nu : Äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0