24

Något som jag aldrig nämnt i min blogg är mina råttor, så jag tänkte att nu är det dags att de också får ett inlägg i min blogg!

Denna underbara lilla filur heter Cornelia! Hon är en dumboråtta på 1 år och 1 månad. Hon är ett riktigt matvrak och lever för att äta, vilket syns på figuren, haha. Hon är världens mysigaste och kan ligga och mysa hur länge som helst. Hon är väldigt lugn och snäll, världens goaste! Hon har även vunnit granngårdens smådjursutställning en gång, det var väldigt kul. Mysigare råtta får man leta länge efter, jag älskar henne riktigt mycket!


Här har vi Katitzi! Hon är ett busfrö på 9 månader. Hon är en riktigt nyfiken liten råtta som aldrig kan sitta stilla, hon ska alltid utforska allting. Ingen tid att sitta stilla och mysa för henne inte, utan hon vill upptäcka allting. Hon har riktigt mycket spring i benen. Hon är ett riktigt litet charmtroll och jag älskar henne jättemycket! Charmigare råtta finns inte, och hon betyder riktigt mycket för mig!

Jag hade säkerligen kunnat skriva mycket, mycket mer om de små sötnosarna, men istället för att skriva om dem hade jag tänkt mysa med dem. Är det någon som vill veta mer om mina älsklingar så är det bara att ni frågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0