25

Hejsansvejsan alla bananer!

Det här är Malin aka Lise-Maries andra hälft som har fått äran att gästblogga ikväll!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men det löser sig säkert på något sätt. Jag träffade Lise-Marie när jag var minimalt liten, typ 6 eller något. Vi letade hundbajs eftervägen och grävde i det så att vi såg vad dom hade ätit och ja, så har det fortsatt. Eller näe, inte riktigt.
Vi umgicks inte alls mycket efter det dagen, tills att jag började nian på hammar. Sen dess har vi umgåtts väldigt flitigt, och lika knäppa är vi fortfarande.
Vintern -07 kletade vi ständigt tigerbalsam under ögonen, sniffade peppa, rökte thé och hängde i den undebara källaren..
Sommaren -07 hade vi dille på spindelmannenglassar och åt så att det sprutade ur öronen, och vi var blåa överallt.
I sommar hade vi dille på de mesta, tältade en massa, badade i ALLA väder, köpte upp alla VHS skräckfilmer på sega, tittade på en miljoner skräckfilmer (inget annat duger nivet), åt massa chips och blev fetton och åt marängswiss till middag. Ja, en massa, för vi är inte som alla andra precis.

Vi har faktiskt aldrig varit osams eller bråkat och hon är nog den enda jag kan prata med, eller ja, hon lyssnar faktiskt på mig. Hon är en ruskigt trevligt prick!
Sådetså!

Godnatt! <3

// Malin aka Den Andra Halvan
(ni hittar mig på min blogg, http://sweetbanana.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en riktigt bra helg :)!

2009-09-11 @ 22:14:43
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0