30

Idag hände en lite knasig sak. När jag åkte hem med bussen från Umeå var jag sist kvar i bussen, och satt på en plats där busschauffören inte såg mig, så hon tog för givet att bussen var tom, och började köra åt ett helt annat håll än det bussen ska köra. Jag blir fundersam och går fram och frågar busschauffören: "Går inte den här bussen till Vännäs?" Då hajade busschauffören till, och förklarade att hon inte hade sett mig, och att hon var tvungen att köra hem och rasta sin hund, om det gick bra för mig förståss. Som den djurvän jag är tänkte jag att det inte spelade någon roll om jag kom hem lite senare. Så då körde busschauffören hem till sig, rastade hunden, och jag satt kvar i bussen och väntade tills hon var klar och körde hem mig.

Jag har aldrig varit med om något sånt här förut, väldigt knasigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0