85

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Haha, en underställströja och långkalsonger, jag är galet vacker idag alltså!
Vad använder du just nu för skor: Jag har inte på mig några skor just nu.
Favoritfärg på kläder: Jag har nog ingen favoritfärg.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag själv, och Camilla.
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: Det minns jag inte.
Du gick på bio med: Jeanette, Stina och Emil.
Du gick på stan med: Johanna och Stefan, tror jag?
Skällde på dig: Min bror.

Senaste
Låt du hörde:
Angels of clarity - Dead by April
Film du såg: Beavis and Butthead do America, tror jag den heter, haha.
Mat du åt: Kyckling.
Kram: Mamma tror jag.
Puss: Det beror på, om Nova räknas så är det hon, annars så är det Stefan.
Fest: Haha, ersbodafesten som spårade.
Känslan: Uttråkad.
Ilska: När jag failade totalt på projekt och företagande.
Resa: Norge, tror jag.
Glädje: Jag har varit ovanligt glad den senaste tiden, varför vet jag dock inte.
Dröm: Haha, mina drömmar är för knasiga för att man ska kunna återberätta dom.
Boken du läste: Längtans rike av Libba Bray
Personen du träffade: Min bror.
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Stefan.
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har nog aldrig ätit en 7-elevenkorv.
Gången du var utomhus: Idag när jag var ute på en långpromenad med hunden.
Gången du sov: I natt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
Ben & Jerry's igår.

Om dig
Namn: Lisemarie
Ålder: 17
Smeknamn: Söss (av mina föräldrar)
Syskon: Har en lillebror.
Sysselsättning: Jag går i skolan, rider, kelar med mina råttor, osv.
Linje/klass: Går andra året djurvårdsinriktning.
Hårfärg: Lila, dock vet jag inte hur länge till det förblir det.
Ögonfärg: Grå, typ.
Skostorlek: 35-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0