86

"Att va söta men lika som bär va e de å ha?
Lite annorlunda e inget fel å va
Om man e av en annan sort
Varför ska man kastas bort?"


Ibland känner jag mig lite så, som en trasdocka.

Oj, vad allt är knas just nu. Något som jag aldrig trott skulle hända mig har hänt, och haha, jag är faktiskt nöjd med det. Jag tror nog att Malin förstår vad jag syftar på.

Livet rullar på som vanligt, och jag ser verkligen fram emot sportlovet vecka tio. Jag kan dock inte säga att det är särskilt välbehövt egentligen. Skolan har varit så galet slapp nu på sista tiden. Dock verkar det som att proven börjar dra igång nu, och veckan efter sportlovet börjar engelskanationella. Det känns väl.. Helt okej, jag hoppas att det kommer gå bra.

Jag är ju, som ni säkert märkt, rätt (läs väldigt) dålig på att uppdatera min blogg. Någon som är desto bättre på att uppdatera bloggen är Mikaela och hos henne kan ni inte bara läsa om vad hon gör på dagarna, utan ni kan även få se vad JAG gör på dagarna. Jag har ju som en del knasigheter för mig i skolan, och hon är snabbt framme med kameran för att dokumentera vad jag lyckas med. Läs hennes blogg vettja!

Kommentarer
Postat av: Micka

Haha, ja jag har inte direkt varit nådig mot dig de senaste veckorna! ;P Men jag kan bara inte låta bli! XP

2010-02-28 @ 13:36:24
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: roos

sv: hahahaha

2010-03-02 @ 08:28:04
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: Angelica, musiken är mitt liv

tja! allt bra med dig? Kolla gärna in min blogg som handlar om allt från egna videoinlägg där jag sjunger, skriver om min egen musik till egna tankar och humor. ha de najs =)



kommentera gärna mitt nya videoinlägg!

2010-03-02 @ 12:36:07
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0