81

Väldigt dålig uppdatering här, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. Förslag är välkomna!
Allting börjar i alla fall kännas en aning lättare, och det är bra. Det är klart att jag saknar honom, men det hela känns inte riktigt lika tungt längre.

Just nu sitter jag här och känner mig nöjd över att jag är klar med inlämningsuppgiften i etologi. Det känns skönt att ha det gjort! Jag sitter också och grubblar över råttsituationen på skolan, jag tycker att det är så roligt, det här med avel! Vilka råttor man kan para med vilka, hur ungarna kommer se ut, osv osv. Jag blir alldeles lyrisk när det kommer på tal. Jag ska till Camilla i helgen, det är hon som förser skolan med nya avelsdjur. Jag skulle gissa på att det lär bli en hel del prat om ungar, färger, teckningar och sådär. Det ska bli jättekul!

Här är en bild på en råtthane från den senaste kullen. Han är helt underbart söt, och kommer att bli skolans nya avelshane. Tyvärr så har den lille parveln inget namn än, men det ska nog någon lyckas komma på snart, skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Lilla Flikkan

shit va söt. <3



Vad gör du då?

2010-01-20 @ 20:18:29
URL: http://lillaaflikkaan.blogg.se/
Postat av: pandasoppa

DÖP HAN TILL AGNES

2010-01-23 @ 23:03:09
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: Camilla

jag SKA ha en bebis av honom - måstee (A)

2010-02-18 @ 17:51:26
Postat av: L

Sv: Det ska du nog kunna få ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0