102

Något jag har funderat mycket över är det här med musikgenrer. Det finns ju så många olika genrer så varför ska man fasta i en? Många gör det, fastnar i en genre och är inte alls "öppna för förslag". Tråkigt, tråkigt, tråkigt! Om du frågar mig. Själv är jag så att jag lyssnar på massa olika genrer. Allt från Death Metal till Hardstyle, och det är väldigt stor skillnad på dom genrerna, om man säger så.

Självklart så är det upp till var och en vilken musik man lyssnar på, men personligen så skulle jag nog tröttna på att lyssna ifall jag bara lyssnade på en och samma genre hela tiden, det skulle kännas så enformigt. Att snöa fast i en viss genre är inte min grej, helt enkelt.

Gissa vem som åker till Gran Canaria om 4 dagar, jo jag!
När ni ändå håller på att gissa saker kan ni ju också få gissa vem som blivit förkyld sådär lite lagom i tid inför resan.
Jag, såklart!
Som tur är så verkar det gå åt rätt hålli alla fall.

Så glad som jag känner mig nu har jag inte kännt mig på ett bra tag. Har haft en jättetrevlig kväll som spenderats i Övik och här hemma i Vännäs.

Jaja, nu ska väl jag återgå till att ligga i sängen och snora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0