96

Nu är det bara två praktikveckor kvar. Två veckor kvar i Karlstad. Fy vad tiden går snabbt, den verkligen bara rusar iväg! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att det är bara två veckor kvar. Självklart ska det bli jätteskönt att få komma hem igen, hem till mina älskade råttor (som förövrigt har ätit upp sin bur så att dom nu tvingas bo i en hamsterbur), min älskade Nova, och såklart min familj. Samtidigt så känns det lite trist att åka hem. Jag trivs så bra här nere, jag trivs hos Hanna, jag trivs på min praktikplats.

På tal om min praktikplats så kom det fem stycken jättesöta marsvinsbebisar i fredags, så dom lär jag väl gulla en hel del med innan jag åker hem. Killingarna kommer jag också sakna, speciellt Flora, för hon är hur söt som helst och älskar att pussas! Nalle kommer jag också sakna, en av lillskogens söta illrar. Jag har föresten fått lära mig att illrar även kallas för frettar, vilket jag inte hade någon aning om.

Jag blir lite arg på mig själv, för jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg att använda kameran. Under dom tre veckor jag har spenderat här har jag nästan inte tagit några bilder över huvud taget. Det känns jättetråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0