196

Jag kan knappt förstå att det är sant! 15 riktiga skoldagar, sen är det över! Då har jag dock fyra veckors praktik som ska göras också, men det räknas inte med tanke på att jag bara ska promenera och kela med massa söta hundar i fyra veckor. Hur underbart är inte det här?

Något annat som är underbart är att våren kommit igång även här uppe i norr nu.
+20 i skuggan, +25 i solen. Helt okej, om du frågar mig!

Något lite mindre underbart är att jag inte får njuta av det vackra vädret då jag har en historieuppgift på sju sidor som ska vara klar på torsdag. Tyvärr så skriver den sig inte av sig själv. Okej, jag tycker att Kärnkraftsolyckan i Tjernobyl är ett spännande ämne, men att sitta inne i det här fina vädret är inte okej!

Nå, nu ska jag återgå till att skriva om strålskador på foster.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0