133

Alltså, det där med att plugga. Jag tror att jag har glömt bort hur man gör. Läste igenom häftet fyra-fem gånger igår, har läst igenom det två gånger idag, men vad spelar det för roll när absolut ingenting fastnar?
Det spelar ingen roll hur många gånger jag läser häftet, när hjärnan ändå är på ett helt annat ställe.
Jag läser bokstäverna, om och om igen. Huvudet uppfattar inte bokstäverna. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, det har aldrig varit något problem förut.

Har, för första gången på väldigt länge tagit ett bad. Det var inte så skönt som jag kom ihåg det, det var mest bara varmt. Alldeles för varmt, och kvavt. Fingrarna blev som russin också, äckligt! Jag är nog mer för att duscha faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0