134

Läste mitt allra första blogginlägg, och jag skulle väl kunna påstå att mycket har hänt sen dess!

"Jag skaffade en ny blogg i alla fall. Dock tror jag att jag kommer vara lika dålig på att uppdatera, men det får ni leva med. Jag har ansökt till Camo Challenge Camp, bestämt mig för att jag vill göra lumpen och skaffat en träningsdabok med "personlig" tränare. Så idag är det konditionsträning som gäller, men jag har inte tagit mig för att göra det än. Det regnar ute vilket är anledningen till att jag fortfarande sitter hemma istället för att vara ute och springa. Nu väntar jag på att Malin ska komma hem, då ska vi åka och bada, vi ska cykla hem. Då blir det 1 mils cykling, dock i nedförsbacke men i alla fall. Efter det måste jag ut och springa. Ska jag lyckas med mönstringen måste jag träna, en hel del till och med så det är bäst för mig att jag sätter igång!

Jag har planerat nästa sommarlov, då ska jag gå till Karlstad med en kompis. Det kommer bli väldigt jobbigt, men tänk er vilken upplevelse! Tänk vad roligt att berätta för sina barn och barnbarn sen, om sommaren då man gick till Karlstad. Jag måste införskaffa en videokamera, för allt ska dokumenteras.

Nu ska jag nog läsa vidare om Camo Challenge Camp, mönstring och lumpen. Hejs!"

Det där skrev jag den 6 juli 2009. Att göra lumpen har jag totalt släppt, har kommit fram till att det verkligen inte är min grej. Det var nog bara en fas i livet jag gick igenom, att jag ville bli värsta militären. Det där med träningen sket sig också, men den 1 februari ska jag och Mikaela köpa guldkort på Iksu, så träning ska jag allt komma igång med!

Planen på att gå till Karlstad blev inte heller av, men om någon känner sig sugen på att göra ett försök, hör av dig! Jag är fortfarande tillräckligt galen för att tycka att det vore en alldeles underbar sommarsysselsättning, haha.

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Äh. Jag är ändå äldre än dig. ;P

2011-01-24 @ 10:21:21
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack oh tack :D vad glad jag blir! Fotografera kan du nog lära dig, bara att börja någonstans och traggla på :)

Ta hand om Dig!

2011-01-24 @ 21:44:56
URL: http://destroytherunner.blogg.se/
Postat av: Yuki Yoursic

härlig blogg och snygg design ^^

2011-01-25 @ 21:58:15
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0