136

Efter ca två extremt långa timmars väntan på busstationen har jag anlänt på skolan, skönt!
Lite trist är det bara att mina vänner är som bortblåsta, har sprungit runt genom skolan och letat, men ingen har jag hittat.

Var på sjukhuset idag, det gick bra. Fick en riktigt trevlig läkare, som tog mig seriöst och lyssnade på vad jag hade att säga. Nu är det bara att vänta på kallelesen till magnetröntgen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men eftersom mitt läsarantal har gått upp (från 0 per dag till ca 5 per dag) känner jag att jag åtminstone borde skriva någonting. Har faktiskt bestämt mig för att försöka bli lite mer aktiv här på bloggen, annars är det ju faktiskt ingen idé att ha någon blogg, ifall man inte skriver.

Om ca 40 minuter har jag historielektion, och jag gruvar, för vi ska ha redovsining idag. Hur nu det ska gå, med tanke på att min arbetskamrat inte har gjort sin del av arbetet och dessutom är sjuk idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0