189

Att kolla på gamla bilder är något jag tycker är väldigt roligt. Det är kul att se hur mycket jag har förändrats genom åren. Jag tänkte att ni kunde få se några av bilderna, och förvånas (eller?) av mina förändringar.

Först ut kommer några utan specifikt årtal, men det är under min högstadieperiod i alla fall.

I sjuan skulle jag tro.


I åttan.

Nian var nog den årskurs som jag förändrades som mest, så det blir nog mer en än bild från nian. Bilderna ligger mest troligt inte i rätt ordning.








2008
första året på Forslunda






2009



Fotograf: Angelica Folkesson




2010







2011
Än så länge har det inte hänt sådär jättemycket under 2011, utan mestadels av tiden har jag sett ut såhär:


Kommentarer
Postat av: Anonym

puddi puddi, puddi pudding!

2011-03-23 @ 19:41:10
Postat av: Ika

Sötnos! Btw så tycker jag du borde ha rött hår igen, för du passar sjukt bra i det :)

2011-03-23 @ 22:36:38
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Anonym

senaste studiobilden var ju sjukt snygg :O

2011-03-24 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0