211

Anlände i Vännäs vid halv åtta imorse. Ingen rolig känsla, kommer sakna allt och alla där nere.
Tanken på Vännäs litenhet (är det ens ett ord?) gör mig rastlös. Det är lite som att man sitter fast när man är här, såvida man inte har körkort och bil förståss. Det har ju inte jag, och eftersom vår kollektivtrafik inte direkt är något att ropa hurra över så är man ju faktiskt lite fast. Jaja, det är bara att gilla läget, jag ska nog kunna vänja tillbaka mig till litenheten precis som jag lyckades anpassa mig till Stockholm rätt snabbt.

Har köpt en ny dator idag, tyckte att det kunde behövas med tanke på att den här rishögen snart ska lämnas tillbaka.
Har ju även beställt en ny mobil. Sen när blev jag värsta prylnörden? Jag vet inte!

Mitt rum är kaos, lägenheten i allmänhet är lite kaos. Det blir ju så när man nyss flyttat. Orkar dock inte ta tag i kaoset idag, det räcker med att jag faktiskt är duktig och tvättar kläder. Kanske är snäll och bjuder på en bild på rummet sen, någon gång i framtiden då jag orkat ta tag i det hela.

Kommentarer
Postat av: roos

flyttat?????

2011-05-31 @ 13:15:54
URL: http://withme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0