233

Jag hittade en "bloggtorkelista" på Amandas blogg, och eftersom det är precis vad jag lider av, som alltid, så tänkte jag att jag kunde tjyva den!

dag 1 - En bild + 10 fakta om mig
dag 2 - Berätta om tre av dina favoritband
dag 3 - EFIT (ett-foto-i-timmen)
dag 4 - Min favoritårstid
dag 5 - Fem kvinnor jag tycker är väldigt snygga
dag 6 - Fem män jag tycker är väldigt snygga
dag 7 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
dag 8 - En person jag vill träffa just nu
dag 9 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
dag 10 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 11 - En bild på mig och min bästa vän
dag 12 - Typ av killar jag faller för
dag 13 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
dag 14 - Någonting jag oroar mig för
dag 15 - Mina mål/drömmar/önskningar
dag 16 - Mitt drömbröllop
dag 17 - En bild på mig själv för ett år sen
dag 18 - Fem saker jag tycker är tändande
dag 19 - Fem saker jag tycker är avtändande
dag 20 - Någonting jag ångrar
dag 21 - Innehållet i min väska
dag 22 - En person jag vill byta liv med för en dag
dag 23 - Vad jag åt idag
dag 24 - En bild på det jag köpte senast
dag 25 - Min favoritfilm
dag 26 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
dag 27 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
dag 28 - En låt som får mig att gråta
dag 29 - Mitt favoritprogram
dag 30 - Min favorithögtid

Kommentarer
Postat av: Ika

Yay, mer uppdatering då :D

2011-11-08 @ 20:40:32
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0