244

Första advent idag, och julstämningen är lika med noll.
Inte så konstigt kanske med tanke på att gräset fortfarande är grönt och snön är obefintlig.
Blir ingen skyltsöndag för mig, tycker inte att det någon idé.
Undra om det här blir den första svenska julen utan snö? Jag hoppas inte det, vore väldigt trist om det inte blev en vit jul. Jag har ju förvisso firat jul på Gran Canaria ett år, men då var hela tanken med resan att vi skulle skippa julen och bara ha det trevligt tillsammans, då blir det ju inte samma sak som nu.

För tillfället lever jag nog det tristaste livet någonsin. All min vakna tid går i princip åt till körkortsteori eller körlektioner. Otroligt spännande! Jag får trösta mig med att det bara är under en kortare period, när det väl är över kan jag börja leva igen. Synd bara att det just nu känns som att det är väldigt långt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0